دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,003,165
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,219,101
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 7(2), 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
ابوالفضل خسروی; احد رنجبر. "نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. (1399). 'نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)', جلوه هنر, 7(2), pp. 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077
خسروی, ابوالفضل, رنجبر, احد. نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران). جلوه هنر, 1399; 7(2): 151-182. doi: 10.22051/bmr.2021.31336.2077


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب