دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,003,165
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,219,101
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. (1399). پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند. جلوه هنر, 7(2), 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
سید علی فارغ; یاسمن حاجیان فروشانی. "پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. (1399). 'پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند', جلوه هنر, 7(2), pp. 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063
فارغ, سید علی, حاجیان فروشانی, یاسمن. پدیدارشناسی هویت در تجربه زیسته مخاطبان برندِ محصولاتِ صنعتی با رویکرد رابطه‌ای به مدیریت برند. جلوه هنر, 1399; 7(2): 69-118. doi: 10.22051/bmr.2021.33451.2063


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب