آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها933
تعداد مقالات7,667
تعداد مشاهده مقاله12,519,054
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,898,770
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 7(2), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
بهناز خوش طینت; ابوالفضل شاه آبادی; مسعود رکاب. "تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). 'تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب', جلوه هنر, 7(2), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 1399; 7(2): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب