دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,422,528
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,142
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 7(2), 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
بهناز خوش طینت; ابوالفضل شاه آبادی; مسعود رکاب. "تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. (1399). 'تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب', جلوه هنر, 7(2), pp. 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082
خوش طینت, بهناز, شاه آبادی, ابوالفضل, رکاب, مسعود. تأثیر درجه مشتری‌مداری بازار کالا بر برند کشورهای منتخب. جلوه هنر, 1399; 7(2): 45-68. doi: 10.22051/bmr.2021.34130.2082


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب