دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,666,408
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,019,537
حقیقی نسب, منیژه, سنگری, نگین, امامعلی پور, زهرا, خسروی, سامیه. (1399). تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا. جلوه هنر, 7(2), 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906
منیژه حقیقی نسب; نگین سنگری; زهرا امامعلی پور; سامیه خسروی. "تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا". جلوه هنر, 7, 2, 1399, 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906
حقیقی نسب, منیژه, سنگری, نگین, امامعلی پور, زهرا, خسروی, سامیه. (1399). 'تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا', جلوه هنر, 7(2), pp. 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906
حقیقی نسب, منیژه, سنگری, نگین, امامعلی پور, زهرا, خسروی, سامیه. تأثیرگذاری ادراکی ارتباطات توصیه‌ای الکترونیکی (eWom) بر شکل‌گیری تصویر ذهنی برند دانشگاه الزهرا. جلوه هنر, 1399; 7(2): 15-44. doi: 10.22051/bmr.2020.29159.1906


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب