دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,426,085
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,411
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. (1399). تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری. جلوه هنر, 7(1), 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
ناصر سیف اللهی; حسین رحیمی کلور; مصطفی شیرنژادمغانلو. "تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری". جلوه هنر, 7, 1, 1399, 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. (1399). 'تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری', جلوه هنر, 7(1), pp. 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026
سیف اللهی, ناصر, رحیمی کلور, حسین, شیرنژادمغانلو, مصطفی. تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری. جلوه هنر, 1399; 7(1): 213-260. doi: 10.22051/bmr.2020.32321.2026


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب