دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,724,861
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,066,663
ترابی, محمدامین, حامدی, ارکیده, ممیز, آیت الله, مولائی یگانه, الهه. (1399). بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند. جلوه هنر, 7(1), 169-211. doi: 10.22051/bmr.2020.33533.2059
محمدامین ترابی; ارکیده حامدی; آیت الله ممیز; الهه مولائی یگانه. "بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند". جلوه هنر, 7, 1, 1399, 169-211. doi: 10.22051/bmr.2020.33533.2059
ترابی, محمدامین, حامدی, ارکیده, ممیز, آیت الله, مولائی یگانه, الهه. (1399). 'بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند', جلوه هنر, 7(1), pp. 169-211. doi: 10.22051/bmr.2020.33533.2059
ترابی, محمدامین, حامدی, ارکیده, ممیز, آیت الله, مولائی یگانه, الهه. بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند. جلوه هنر, 1399; 7(1): 169-211. doi: 10.22051/bmr.2020.33533.2059


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب