آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,417
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,784
ازنب, الهام, سیدامیری, نادر, عظامی, الهه, رنجبران, علیرضا. (1399). ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی. جلوه هنر, 7(1), 83-125. doi: 10.22051/bmr.2021.33001.2043
الهام ازنب; نادر سیدامیری; الهه عظامی; علیرضا رنجبران. "ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی". جلوه هنر, 7, 1, 1399, 83-125. doi: 10.22051/bmr.2021.33001.2043
ازنب, الهام, سیدامیری, نادر, عظامی, الهه, رنجبران, علیرضا. (1399). 'ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی', جلوه هنر, 7(1), pp. 83-125. doi: 10.22051/bmr.2021.33001.2043
ازنب, الهام, سیدامیری, نادر, عظامی, الهه, رنجبران, علیرضا. ایجاد تصویر برند: بررسی نقش تجربه کاربران اینستاگرام بر تصویر برند پلتفورم‌های اقتصاد اشتراکی. جلوه هنر, 1399; 7(1): 83-125. doi: 10.22051/bmr.2021.33001.2043


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب