دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها956
تعداد مقالات7,845
تعداد مشاهده مقاله13,304,101
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,434,021
عیوضی نژاد, سلمان, بلور پارسا, محمد رضا, اکبری, محسن. (1399). بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. جلوه هنر, 7(1), 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903
سلمان عیوضی نژاد; محمد رضا بلور پارسا; محسن اکبری. "بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته". جلوه هنر, 7, 1, 1399, 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903
عیوضی نژاد, سلمان, بلور پارسا, محمد رضا, اکبری, محسن. (1399). 'بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته', جلوه هنر, 7(1), pp. 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903
عیوضی نژاد, سلمان, بلور پارسا, محمد رضا, اکبری, محسن. بهبود جایگاه ذهنی برند با استفاده از توسعه شخصیت برند: پژوهشی آمیخته. جلوه هنر, 1399; 7(1): 47-82. doi: 10.22051/bmr.2021.29455.1903


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب