دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,741
تعداد مشاهده مقاله12,789,053
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,107,227
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. (1398). شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای. جلوه هنر, 6(3), 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
اسماعیل شاه طهماسبی; اسحاق قورچی بیگی. "شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای". جلوه هنر, 6, 3, 1398, 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. (1398). 'شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای', جلوه هنر, 6(3), pp. 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای. جلوه هنر, 1398; 6(3): 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب