آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,386
تعداد مشاهده مقاله11,843,943
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,340,681
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. (1398). شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای. جلوه هنر, 6(3), 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
اسماعیل شاه طهماسبی; اسحاق قورچی بیگی. "شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای". جلوه هنر, 6, 3, 1398, 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. (1398). 'شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای', جلوه هنر, 6(3), pp. 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای. جلوه هنر, 1398; 6(3): 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب