دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,233
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,085
رحیمی چیتگر, فاطمه, مقدسی, علیرضا. (1398). تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ). جلوه هنر, 6(3), 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818
فاطمه رحیمی چیتگر; علیرضا مقدسی. "تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره )". جلوه هنر, 6, 3, 1398, 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818
رحیمی چیتگر, فاطمه, مقدسی, علیرضا. (1398). 'تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره )', جلوه هنر, 6(3), pp. 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818
رحیمی چیتگر, فاطمه, مقدسی, علیرضا. تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ). جلوه هنر, 1398; 6(3): 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب