دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,246
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,089
عسکری فر, کاظم, رونقی, محمدحسین, ره نورد, ریحانه. (1398). شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی. جلوه هنر, 6(3), 15-60. doi: 10.22051/bmr.2020.30429.1959
کاظم عسکری فر; محمدحسین رونقی; ریحانه ره نورد. "شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی". جلوه هنر, 6, 3, 1398, 15-60. doi: 10.22051/bmr.2020.30429.1959
عسکری فر, کاظم, رونقی, محمدحسین, ره نورد, ریحانه. (1398). 'شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی', جلوه هنر, 6(3), pp. 15-60. doi: 10.22051/bmr.2020.30429.1959
عسکری فر, کاظم, رونقی, محمدحسین, ره نورد, ریحانه. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی. جلوه هنر, 1398; 6(3): 15-60. doi: 10.22051/bmr.2020.30429.1959


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب