دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,751,976
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,074,390
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. (1399). بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد. جلوه هنر, 10(4), 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پروین پورفخریان; ناصر ایزدی نیا; حجت اله هادی پور هفشجانی. "بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد". جلوه هنر, 10, 4, 1399, 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. (1399). 'بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد', جلوه هنر, 10(4), pp. 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد. جلوه هنر, 1399; 10(4): 151-176. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب