دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها950
تعداد مقالات7,805
تعداد مشاهده مقاله12,968,393
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,204,047
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 16(3), 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
سبا طالبی; باقر سرداری. "اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". جلوه هنر, 16, 3, 1399, 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). 'اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', جلوه هنر, 16(3), pp. 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 1399; 16(3): 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب