دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,732,226
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,067,245
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 16(3), 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
سبا طالبی; باقر سرداری. "اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". جلوه هنر, 16, 3, 1399, 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. (1399). 'اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', جلوه هنر, 16(3), pp. 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
طالبی, سبا, سرداری, باقر. اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 1399; 16(3): 49-67. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب