آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,654
تعداد مشاهده مقاله12,496,987
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,887,492
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1399). بررسی شکست هاله و اصالت مفهوم زن در تبلیغات عصر پست مدرن و نمود آن در ایران. جلوه هنر, 12(2), 69-82. doi: 10.22051/jjh.2020.28061.1445
نیلوفر شکرابی; بهروز محمودی بختیاری. "بررسی شکست هاله و اصالت مفهوم زن در تبلیغات عصر پست مدرن و نمود آن در ایران". جلوه هنر, 12, 2, 1399, 69-82. doi: 10.22051/jjh.2020.28061.1445
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. (1399). 'بررسی شکست هاله و اصالت مفهوم زن در تبلیغات عصر پست مدرن و نمود آن در ایران', جلوه هنر, 12(2), pp. 69-82. doi: 10.22051/jjh.2020.28061.1445
شکرابی, نیلوفر, محمودی بختیاری, بهروز. بررسی شکست هاله و اصالت مفهوم زن در تبلیغات عصر پست مدرن و نمود آن در ایران. جلوه هنر, 1399; 12(2): 69-82. doi: 10.22051/jjh.2020.28061.1445


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب