دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,425,941
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,109
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. (1397). طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 5(4), 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
زهرا برادران سرخابی; محمدعلی بابایی زکلیکی; کامبیز حیدرزاده. "طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. (1397). 'طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد', جلوه هنر, 5(4), pp. 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1397; 5(4): 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب