دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,769,081
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,091,393
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. (1397). طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 5(4), 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
زهرا برادران سرخابی; محمدعلی بابایی زکلیکی; کامبیز حیدرزاده. "طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. (1397). 'طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد', جلوه هنر, 5(4), pp. 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885
برادران سرخابی, زهرا, بابایی زکلیکی, محمدعلی, حیدرزاده, کامبیز. طراحی مدل مشغولیت مشتری با برند با رویکرد نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1397; 5(4): 41-84. doi: 10.22051/bmr.2020.28922.1885


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب