دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها599
تعداد مقالات4,939
تعداد مشاهده مقاله6,849,573
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,873,274
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 4(2), 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فرزانه فلاحی; بهزاد سلیمانی. "مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)". جلوه هنر, 4, 2, 1398, 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). 'مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)', جلوه هنر, 4(2), pp. 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 1398; 4(2): 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.