آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,908
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,886,380
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 4(2), 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فرزانه فلاحی; بهزاد سلیمانی. "مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)". جلوه هنر, 4, 2, 1398, 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). 'مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)', جلوه هنر, 4(2), pp. 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 1398; 4(2): 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب