آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها670
تعداد مقالات5,512
تعداد مشاهده مقاله7,833,644
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,443,119
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 4(2), 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فرزانه فلاحی; بهزاد سلیمانی. "مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)". جلوه هنر, 4, 2, 1398, 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). 'مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)', جلوه هنر, 4(2), pp. 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 1398; 4(2): 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.