دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,423,265
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,511
Zarei, Maryam, Ahour, Touran, Seifoori, Zohreh. (1397). The Effects of Implicit, Explicit, and Emergent Oral Feedback on Iranian EFL Learners' Accuracy, Fluency, and Attitude. جلوه هنر, 2(2), 75-102. doi: 10.22051/lghor.2019.26029.1122
Maryam Zarei; Touran Ahour; Zohreh Seifoori. "The Effects of Implicit, Explicit, and Emergent Oral Feedback on Iranian EFL Learners' Accuracy, Fluency, and Attitude". جلوه هنر, 2, 2, 1397, 75-102. doi: 10.22051/lghor.2019.26029.1122
Zarei, Maryam, Ahour, Touran, Seifoori, Zohreh. (1397). 'The Effects of Implicit, Explicit, and Emergent Oral Feedback on Iranian EFL Learners' Accuracy, Fluency, and Attitude', جلوه هنر, 2(2), pp. 75-102. doi: 10.22051/lghor.2019.26029.1122
Zarei, Maryam, Ahour, Touran, Seifoori, Zohreh. The Effects of Implicit, Explicit, and Emergent Oral Feedback on Iranian EFL Learners' Accuracy, Fluency, and Attitude. جلوه هنر, 1397; 2(2): 75-102. doi: 10.22051/lghor.2019.26029.1122


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب