دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,733
تعداد مشاهده مقاله12,721,289
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,063,605
Bagheri Nevisi, Reza, Mohammad Hosseinpur, Rasoul, Zadeh Darvish, Fatemeh. (1397). The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning. جلوه هنر, 2(2), 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107
Reza Bagheri Nevisi; Rasoul Mohammad Hosseinpur; Fatemeh Zadeh Darvish. "The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning". جلوه هنر, 2, 2, 1397, 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107
Bagheri Nevisi, Reza, Mohammad Hosseinpur, Rasoul, Zadeh Darvish, Fatemeh. (1397). 'The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning', جلوه هنر, 2(2), pp. 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107
Bagheri Nevisi, Reza, Mohammad Hosseinpur, Rasoul, Zadeh Darvish, Fatemeh. The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning. جلوه هنر, 1397; 2(2): 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب