دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها957
تعداد مقالات7,894
تعداد مشاهده مقاله13,334,624
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,467,178
Bagheri Nevisi, Reza, Mohammad Hosseinpur, Rasoul, Zadeh Darvish, Fatemeh. (1397). The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning. جلوه هنر, 2(2), 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107
Reza Bagheri Nevisi; Rasoul Mohammad Hosseinpur; Fatemeh Zadeh Darvish. "The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning". جلوه هنر, 2, 2, 1397, 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107
Bagheri Nevisi, Reza, Mohammad Hosseinpur, Rasoul, Zadeh Darvish, Fatemeh. (1397). 'The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning', جلوه هنر, 2(2), pp. 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107
Bagheri Nevisi, Reza, Mohammad Hosseinpur, Rasoul, Zadeh Darvish, Fatemeh. The Impact of L1/L2-Based Explicit Output Task Instruction on Iranian EFL Learners’ Semantic Prosody Learning. جلوه هنر, 1397; 2(2): 51-74. doi: 10.22051/lghor.2019.25455.1107


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب