دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,737,272
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,068,642
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1397). Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence. جلوه هنر, 2(2), 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Ehsan Narimani Vahedi; Mahnaz Saeidi; Nasrin Hadidi Tamjid. "Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence". جلوه هنر, 2, 2, 1397, 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1397). 'Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence', جلوه هنر, 2(2), pp. 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence. جلوه هنر, 1397; 2(2): 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب