دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,425,783
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,544,703
پورمحمد قوچانی, کامران, قدم پور, عزت اله, یوسف وند, مهدی, پادروند, پیمان, آج, آرمان. (1398). اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر. جلوه هنر, 15(2), 203-216. doi: 10.22051/jontoe.2019.12602.1541
کامران پورمحمد قوچانی; عزت اله قدم پور; مهدی یوسف وند; پیمان پادروند; آرمان آج. "اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر". جلوه هنر, 15, 2, 1398, 203-216. doi: 10.22051/jontoe.2019.12602.1541
پورمحمد قوچانی, کامران, قدم پور, عزت اله, یوسف وند, مهدی, پادروند, پیمان, آج, آرمان. (1398). 'اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر', جلوه هنر, 15(2), pp. 203-216. doi: 10.22051/jontoe.2019.12602.1541
پورمحمد قوچانی, کامران, قدم پور, عزت اله, یوسف وند, مهدی, پادروند, پیمان, آج, آرمان. اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختی بر سبک های حل مساله و تفکر ارجاعی دانش آموزان دختر. جلوه هنر, 1398; 15(2): 203-216. doi: 10.22051/jontoe.2019.12602.1541


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب