آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,419
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,785
علوی, سید مسلم, موسوی حقیقی, سید محمد هاشم. (1396). اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی. جلوه هنر, 4(2), 43-68. doi: 10.22051/bmr.2018.16922.1374
سید مسلم علوی; سید محمد هاشم موسوی حقیقی. "اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی". جلوه هنر, 4, 2, 1396, 43-68. doi: 10.22051/bmr.2018.16922.1374
علوی, سید مسلم, موسوی حقیقی, سید محمد هاشم. (1396). 'اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی', جلوه هنر, 4(2), pp. 43-68. doi: 10.22051/bmr.2018.16922.1374
علوی, سید مسلم, موسوی حقیقی, سید محمد هاشم. اثر بسته‌بندی و خاستگاه برند بر ترجیح محصولات کشاورزی با رویکرد پژوهش تجربی. جلوه هنر, 1396; 4(2): 43-68. doi: 10.22051/bmr.2018.16922.1374


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب