آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,868
عشرتی‌فر, عدنان, کدیور, پروین, صرامی, غلام‌رضا, یوسف‌وند, مهدی. (1393). تأثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی)در ارزشیابی‌های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان دوره راهنمایی. جلوه هنر, 10(1), 50-73. doi: 10.22051/jontoe.2014.361
عدنان عشرتی‌فر; پروین کدیور; غلام‌رضا صرامی; مهدی یوسف‌وند. "تأثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی)در ارزشیابی‌های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان دوره راهنمایی". جلوه هنر, 10, 1, 1393, 50-73. doi: 10.22051/jontoe.2014.361
عشرتی‌فر, عدنان, کدیور, پروین, صرامی, غلام‌رضا, یوسف‌وند, مهدی. (1393). 'تأثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی)در ارزشیابی‌های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان دوره راهنمایی', جلوه هنر, 10(1), pp. 50-73. doi: 10.22051/jontoe.2014.361
عشرتی‌فر, عدنان, کدیور, پروین, صرامی, غلام‌رضا, یوسف‌وند, مهدی. تأثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی)در ارزشیابی‌های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش‌آموزان دوره راهنمایی. جلوه هنر, 1393; 10(1): 50-73. doi: 10.22051/jontoe.2014.361


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب