دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله12,972,626
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,205,238
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 10(1), 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
فهیمه دانشگر; عاطفه لبوحسینی. "تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84". جلوه هنر, 10, 1, 1397, 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). 'تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84', جلوه هنر, 10(1), pp. 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 1397; 10(1): 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب