آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,410
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,781
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 10(1), 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
فهیمه دانشگر; عاطفه لبوحسینی. "تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84". جلوه هنر, 10, 1, 1397, 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). 'تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84', جلوه هنر, 10(1), pp. 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 1397; 10(1): 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب