دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها957
تعداد مقالات7,898
تعداد مشاهده مقاله13,343,261
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,474,326
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 4(1), 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
آزاده امتی; آرمان احمدی زاد; پرویز کفچه. "عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند". جلوه هنر, 4, 1, 1396, 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). 'عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند', جلوه هنر, 4(1), pp. 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 1396; 4(1): 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب