آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها924
تعداد مقالات7,621
تعداد مشاهده مقاله12,416,459
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,838,035
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 4(1), 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
آزاده امتی; آرمان احمدی زاد; پرویز کفچه. "عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند". جلوه هنر, 4, 1, 1396, 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. (1396). 'عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند', جلوه هنر, 4(1), pp. 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385
امتی, آزاده, احمدی زاد, آرمان, کفچه, پرویز. عوامل کلیدی تاثیرگذار بر عملکرد بازار با نقش واسطه ای نوآوری برند. جلوه هنر, 1396; 4(1): 135-172. doi: 10.22051/bmr.2018.17212.1385


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب