دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,423,636
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,667
درزیان عزیزی, عبدالهادی, حسین زاده, علی حسین, خبیر, طیبه. (1395). بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت. جلوه هنر, 3(3), 79-118. doi: 10.22051/bmr.2017.6551.1000
عبدالهادی درزیان عزیزی; علی حسین حسین زاده; طیبه خبیر. "بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 79-118. doi: 10.22051/bmr.2017.6551.1000
درزیان عزیزی, عبدالهادی, حسین زاده, علی حسین, خبیر, طیبه. (1395). 'بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت', جلوه هنر, 3(3), pp. 79-118. doi: 10.22051/bmr.2017.6551.1000
درزیان عزیزی, عبدالهادی, حسین زاده, علی حسین, خبیر, طیبه. بررسی تاثیر شخصیت برند و پیشبرد فروش ادراکی، بر ارزش ویژه برند و نقش تعدیل‌گر قومیت. جلوه هنر, 1395; 3(3): 79-118. doi: 10.22051/bmr.2017.6551.1000


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب