دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,004,022
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,219,548
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 3(3), 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
سید مسلم علوی; ابوالقاسم ابراهیمی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). 'بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن', جلوه هنر, 3(3), pp. 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 1395; 3(3): 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب