آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,868
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 3(3), 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
سید مسلم علوی; ابوالقاسم ابراهیمی; مهدی نجفی سیاهرودی. "بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. (1395). 'بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن', جلوه هنر, 3(3), pp. 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.
علوی, سید مسلم, ابراهیمی, ابوالقاسم, نجفی سیاهرودی, مهدی. بررسی اثر برانگیزاننده‌ها‌ی خرید خیرخواهانه بر نگرش مشتریان به برندهای خیرخواه و قصد خرید آن. جلوه هنر, 1395; 3(3): 49-78. doi: 10.22051/bmr.2017.6351.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب