دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,934
تعداد مشاهده مقاله13,424,033
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,541,955
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 4(2), 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
منیژه حقیقی نسب; وحیده ممیزی. "آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران". جلوه هنر, 4, 2, 1395, 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). 'آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران', جلوه هنر, 4(2), pp. 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 1395; 4(2): 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب