آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها932
تعداد مقالات7,652
تعداد مشاهده مقاله12,494,452
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,885,819
قدم پور, عزت اله, رضایی, مهدی, موذنی, ترانه. (1396). مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک. جلوه هنر, 13(2), 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.
عزت اله قدم پور; مهدی رضایی; ترانه موذنی. "مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک". جلوه هنر, 13, 2, 1396, 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.
قدم پور, عزت اله, رضایی, مهدی, موذنی, ترانه. (1396). 'مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک', جلوه هنر, 13(2), pp. 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.
قدم پور, عزت اله, رضایی, مهدی, موذنی, ترانه. مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک. جلوه هنر, 1396; 13(2): 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب