دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,623,727
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,986,302
فرجام فرد, راضیه, شاه طهماسبی, اسماعیل. (1395). بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت). جلوه هنر, 3(1), 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052
راضیه فرجام فرد; اسماعیل شاه طهماسبی. "بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت)". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052
فرجام فرد, راضیه, شاه طهماسبی, اسماعیل. (1395). 'بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت)', جلوه هنر, 3(1), pp. 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052
فرجام فرد, راضیه, شاه طهماسبی, اسماعیل. بررسی پیشایندها و پیامدهای مؤثر بر مشارکت اعضا در اجتماع مجازی برند در ایران (مورد مطالعه: اجتماع مجازی برند الیت). جلوه هنر, 1395; 3(1): 119-150. doi: 10.22051/bmr.2017.8232.1052


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب