دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,696
تعداد مشاهده مقاله12,621,276
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,985,495
رحیم نیا, فریبرز, باقری, صدیقه. (1395). رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد). جلوه هنر, 3(1), 151-172. doi: 10.22051/bmr.2017.11996.1195
فریبرز رحیم نیا; صدیقه باقری. "رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 151-172. doi: 10.22051/bmr.2017.11996.1195
رحیم نیا, فریبرز, باقری, صدیقه. (1395). 'رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد)', جلوه هنر, 3(1), pp. 151-172. doi: 10.22051/bmr.2017.11996.1195
رحیم نیا, فریبرز, باقری, صدیقه. رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت (مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت مشهد). جلوه هنر, 1395; 3(1): 151-172. doi: 10.22051/bmr.2017.11996.1195


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب