دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,936
تعداد مشاهده مقاله13,427,272
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,545,976
صلواتیان, سیاوش, نعمتی انارکی, داود, ارژنگ, محمد. (1395). شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران. جلوه هنر, 3(1), 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060
سیاوش صلواتیان; داود نعمتی انارکی; محمد ارژنگ. "شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060
صلواتیان, سیاوش, نعمتی انارکی, داود, ارژنگ, محمد. (1395). 'شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران', جلوه هنر, 3(1), pp. 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060
صلواتیان, سیاوش, نعمتی انارکی, داود, ارژنگ, محمد. شناسایی عوامل تأثیرگذار بر تصویر برند شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران. جلوه هنر, 1395; 3(1): 69-96. doi: 10.22051/bmr.2017.8433.1060


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب