دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,922
تعداد مشاهده مقاله13,384,504
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,507,210
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 2(2), 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی. "تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی". جلوه هنر, 2, 2, 1394, 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. (1394). 'تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی', جلوه هنر, 2(2), pp. 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا. تاثیر دلبستگی عاطفی مشتریان بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نقش میانجی کیفیت رابطه‌ای و رفتار شهروندی برند در بازار صنعتی. جلوه هنر, 1394; 2(2): 97-124. doi: 10.22051/bmr.2015.2580


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب