دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,735
تعداد مشاهده مقاله12,732,232
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,067,255
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. (1394). اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت. جلوه هنر, 3(2), 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
محسن اکبری; معصومه قاسمی شمس; فاطمه هوشمند. "اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت". جلوه هنر, 3, 2, 1394, 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. (1394). 'اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت', جلوه هنر, 3(2), pp. 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171
اکبری, محسن, قاسمی شمس, معصومه, هوشمند, فاطمه. اثر تعدیلی شدت تبلیغات بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش شرکت. جلوه هنر, 1394; 3(2): 127-146. doi: 10.22051/jfm.2015.2171


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب