دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,750,773
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,073,865
غباری بناب, باقر, به‌پژوه, احمد, افروز, غلامعلی, حکیمی‌راد, الهام, ارجمندنیا, علی اکبر. (1392). اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. جلوه هنر, 9(4), 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756
باقر غباری بناب; احمد به‌پژوه; غلامعلی افروز; الهام حکیمی‌راد; علی اکبر ارجمندنیا. "اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی". جلوه هنر, 9, 4, 1392, 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756
غباری بناب, باقر, به‌پژوه, احمد, افروز, غلامعلی, حکیمی‌راد, الهام, ارجمندنیا, علی اکبر. (1392). 'اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی', جلوه هنر, 9(4), pp. 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756
غباری بناب, باقر, به‌پژوه, احمد, افروز, غلامعلی, حکیمی‌راد, الهام, ارجمندنیا, علی اکبر. اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. جلوه هنر, 1392; 9(4): 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب