دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,666
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,333
نوروزی, حسین, خداکرمی, امیر حسین, خدامی, سهیلا. (1403). بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم). جلوه هنر, 11(4), 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268
حسین نوروزی; امیر حسین خداکرمی; سهیلا خدامی. "بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم)". جلوه هنر, 11, 4, 1403, 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268
نوروزی, حسین, خداکرمی, امیر حسین, خدامی, سهیلا. (1403). 'بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم)', جلوه هنر, 11(4), pp. 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268
نوروزی, حسین, خداکرمی, امیر حسین, خدامی, سهیلا. بررسی تأثیر جنسیت برند بر قصد خرید در شبکه اجتماعی اینستاگرام (مورد مطالعه نوین چرم). جلوه هنر, 1403; 11(4): 183-232. doi: 10.22051/bmr.2024.38359.2268


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب