دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,665
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,333
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. (1404). Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective. جلوه هنر, 9(2), -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Zahra Mottaghi; Zohreh Nafissi. "Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective". جلوه هنر, 9, 2, 1404, -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. (1404). 'Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective', جلوه هنر, 9(2), pp. -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962
Mottaghi, Zahra, Nafissi, Zohreh. Understanding Language Teacher Identity Under the Impact of Technology: A Complexity Theory Perspective. جلوه هنر, 1404; 9(2): -. doi: 10.22051/lghor.2024.48136.1962


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب