دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,104
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,486
نعمت پور مونه, بهمن, زارعی, محمدحسین. (1403). مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان. جلوه هنر, 20(4), -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936
بهمن نعمت پور مونه; محمدحسین زارعی. "مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان". جلوه هنر, 20, 4, 1403, -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936
نعمت پور مونه, بهمن, زارعی, محمدحسین. (1403). 'مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان', جلوه هنر, 20(4), pp. -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936
نعمت پور مونه, بهمن, زارعی, محمدحسین. مدل ساختاری میزان اثر آموزش بدون خشونت بر پیشرفت تحصیلی، خودکارآمدی و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان دیر آموز با نقش واسطه‌ای روش‌شناسی معلمان. جلوه هنر, 1403; 20(4): -. doi: 10.22051/jontoe.2024.47385.3936


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب