دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,017
تعداد مشاهده مقاله13,585,762
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,621,104
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 10(3), 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
حسین رضایی دولت آبادی; ارش نقاش. "بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور". جلوه هنر, 10, 3, 1402, 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. (1402). 'بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور', جلوه هنر, 10(3), pp. 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262
رضایی دولت آبادی, حسین, نقاش, ارش. بررسی تاثیر اعتبار تایید کننده مشهور بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده با نقش میانجی تناسب تاییدکننده مشهور. جلوه هنر, 1402; 10(3): 13-54. doi: 10.22051/bmr.2023.38290.2262


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب