دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,826
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,692
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 19(4), 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
نرگس پورطالب; سیده بهناز موسویان النجق. "اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه". جلوه هنر, 19, 4, 1402, 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه', جلوه هنر, 19(4), pp. 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477
پورطالب, نرگس, موسویان النجق, سیده بهناز. اثربخشی آموزش مبتنی برذهن آگاهی بر بازداری پاسخ و توجه انتخابی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه. جلوه هنر, 1402; 19(4): 97-117. doi: 10.22051/jontoe.2022.38695.3477


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب