دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,842
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,700
رزمی, زهرا, صادقی, سحر. (1402). رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران). جلوه هنر, 10(1), 145-172. doi: 10.22051/bmr.2023.42185.2405
زهرا رزمی; سحر صادقی. "رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)". جلوه هنر, 10, 1, 1402, 145-172. doi: 10.22051/bmr.2023.42185.2405
رزمی, زهرا, صادقی, سحر. (1402). 'رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)', جلوه هنر, 10(1), pp. 145-172. doi: 10.22051/bmr.2023.42185.2405
رزمی, زهرا, صادقی, سحر. رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران). جلوه هنر, 1402; 10(1): 145-172. doi: 10.22051/bmr.2023.42185.2405


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب