دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,798
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,582
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 2(1), 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
علی دهقانی; محمدعلی مولایی; سمانه حسین زاده; جواد هراتی. "بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران". جلوه هنر, 2, 1, 1393, 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. (1393). 'بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران', جلوه هنر, 2(1), pp. 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69
دهقانی, علی, مولایی, محمدعلی, حسین زاده, سمانه, هراتی, جواد. بررسی تأثیر عملکرد بازار، هزینه‌های تبلیغات و نوآوری بر درجه تمرکز در صنایع تولید مواد غذایی و آشامیدنی ایران. جلوه هنر, 1393; 2(1): 133-162. doi: 10.22051/edp.2015.69


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب