دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,867
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,706
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 2(2), 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Farzaneh Mazloomi Soveini. "The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification". جلوه هنر, 2, 2, 1401, 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. (1401). 'The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification', جلوه هنر, 2(2), pp. 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047
Mazloomi Soveini, Farzaneh. The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification. جلوه هنر, 1401; 2(2): 127-144. doi: 10.22051/sbj.2022.41604.1047


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب