دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,077
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,465
Saeedi, Masoud. (1401). The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 6(4), 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Masoud Saeedi. "The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation". جلوه هنر, 6, 4, 1401, 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. (1401). 'The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation', جلوه هنر, 6(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 1401; 6(4): 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب