دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,847
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,702
Saeedi, Masoud. (1401). The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 6(4), 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Masoud Saeedi. "The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation". جلوه هنر, 6, 4, 1401, 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. (1401). 'The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation', جلوه هنر, 6(4), pp. 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519
Saeedi, Masoud. The Effect of Manipulating Narrative Task Demands on EFL Learners’ Attention Orientation. جلوه هنر, 1401; 6(4): 125-148. doi: 10.22051/lghor.2022.36735.1519


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب