دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,876
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,715
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 10(2), 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
سید مهدی موسوی مطلق; حجت طاهری گودرزی. "تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی". جلوه هنر, 10, 2, 1402, 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. (1402). 'تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی', جلوه هنر, 10(2), pp. 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154
موسوی مطلق, سید مهدی, طاهری گودرزی, حجت. تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی. جلوه هنر, 1402; 10(2): 209-248. doi: 10.22051/bmr.2021.36135.2154


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب