دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,149
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,520
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. (1398). تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران). جلوه هنر, 6(1), 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
رضا شافعی; شادیه سیجانیوندی. "تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران)". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. (1398). 'تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران)', جلوه هنر, 6(1), pp. 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران). جلوه هنر, 1398; 6(1): 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب