دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,157
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,525
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 4(2), 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فرزانه فلاحی; بهزاد سلیمانی. "مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)". جلوه هنر, 4, 2, 1398, 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. (1398). 'مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر)', جلوه هنر, 4(2), pp. 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006
فلاحی, فرزانه, سلیمانی, بهزاد. مطالعه اثربخشی گشتالتِ لوگوتایپ های تجاری بر مخاطب با پیروی از الگوی آیدا (مورد مطالعه؛ لوگوتایپ شرکت حریر). جلوه هنر, 1398; 4(2): 155-164. doi: 10.22051/jtpva.2019.24107.1006


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب