دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,803
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,655
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده. جلوه هنر, 5(3), 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمود محمدیان; زهره دهدشتی شاهرخ; مهناز لاری. "عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. (1397). 'عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده', جلوه هنر, 5(3), pp. 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747
محمدیان, محمود, دهدشتی شاهرخ, زهره, لاری, مهناز. عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده. جلوه هنر, 1397; 5(3): 15-58. doi: 10.22051/bmr.2020.25736.1747


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب