دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,879
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,719
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1397). Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence. جلوه هنر, 2(2), 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Ehsan Narimani Vahedi; Mahnaz Saeidi; Nasrin Hadidi Tamjid. "Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence". جلوه هنر, 2, 2, 1397, 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1397). 'Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence', جلوه هنر, 2(2), pp. 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence. جلوه هنر, 1397; 2(2): 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب