دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها967
تعداد مقالات8,010
تعداد مشاهده مقاله13,573,866
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,616,706
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 5(1), 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
میثم عاقلی; فاطمه آجرلو. "اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. (1397). 'اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی', جلوه هنر, 5(1), pp. 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645
عاقلی, میثم, آجرلو, فاطمه. اثر روزنامه‌نگاری برند بر قصد حمایت مشتریان از کسب و کارهای نوپای داخلی. جلوه هنر, 1397; 5(1): 135-168. doi: 10.22051/bmr.2019.23510.1645


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب