دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها941
تعداد مقالات7,773
تعداد مشاهده مقاله12,854,072
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,152,464
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. (1397). بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). جلوه هنر, 5(1), 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
علی قاسمیان صاحبی; اصغر مشبکی اصفهانی; سید حمید خداداد حسینی. "بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)". جلوه هنر, 5, 1, 1397, 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. (1397). 'بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام)', جلوه هنر, 5(1), pp. 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539
قاسمیان صاحبی, علی, مشبکی اصفهانی, اصغر, خداداد حسینی, سید حمید. بررسی وفاداری به برند، از طریق عجین شدن مشتری در جوامع برند آنلاین (موردمطالعه: کاربران اینستاگرام). جلوه هنر, 1397; 5(1): 13-34. doi: 10.22051/bmr.2019.21198.1539


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب